Wednesday, May 27, 2009

FIKIR POSITIF..HEHE..

Teringat setiap kata2 kakak aku bila ada kejadian menimpa contohnya seperti rompakan ni. Macam2 aku mengadu padanya, aku cakap banyak sangat barang yang kena simpan, habis semua baju di selongkarnya, bersepah semuanya. Kakak aku sempat lagi berlawak, katanya, lain kali letak memo kat almari baju, "BILA NAK CARI, CARILAH ELOK2, SUSUN BALIK BAJU TU, JANGAN NAK SEPAH2KAN, TAKLAH PENAT NAK KEMAS BALIK" aku tergelak sendirian bila teringat kata2 tu. Kakak aku cakap, bila perompak tu nak buat balik, mungkin jadi pengajaran buatnya.hehehhehe...lawak betul..nak marah pun tak jadi.

Yelah, menangis air mata darah sekalipun barang2 tu tak datang punya. Gpun dalam keadaan aku yang tengah sengkek ni, dok pakai aje butang yang sama setiap hari, dulu boleh la nak matching dengan semua baju, sekarang ni dah x boleh dah.

P/S: Bukannya dia minta benda tu terjadi balik, tapi dia nak tenangkan hati aku yang mudah emosi ni.hehhehe. Fikir sensitif Beb..

1 comment:

Anonymous said...

ala.. kiter pown pakai butang baju yang sme tiap ari..
tak derk hal pown..
hehe..