Thursday, September 10, 2009

ALHAMDULILLAH...Dapat Balik Kampung

Hari ni adalah hari yang paling gembira buat aku, apa taknya, usha tiket raya dah lama, baru hari ni dapat.. Alhamdulillah, aku berterima kasih banyak2 kat adik Mohd Zaimi Abdullah. Dia yang tolong aku setelkan saat genting aku bila aku dapat berita yang tiket sudah pun dibuka, tapi habis terus hari tu juga. Dengan pertolongan adik Mie, dia terus bergegas ke stesen keretapi Wakaf Bharu untuk mengesahkan tiket yang didakwa habis.

Bagai diawang-awangan aku bila dia kata tiket 17hb dah habis. Tapi ada tiket 18hb, sekeping je, terus aku suruh dia beli. Kalau tak memang tak balikla, hari ni aku baru terima tiket yang dia pos tu, suka dan bersyukur sangat2..Alhamdulillah Ya Allah. Terima kasih Mie, terima kasih Ya Allah...

No comments: