Wednesday, December 2, 2009

Tempoh Sepanjang Aku Bercuti dari Meng'update'kan Blog ni

12,13,16 & 18 November 2009

Tarikh ni adalah tarikh aku menduduki final exam
. Boleh jawab ke tak ye? tak taulah. Aku dah usaha sedaya mungkin. Selebihnya, tawakkal pada yang Esa. Harap2 aku dapat yang terbaik. Dengan berakhirnya final exam maka berakhirlah aku belajar kat USIM ni. Tinggal masa untuk hadapi praktikal je.

25 November 2009

Hari ni kakak aku dah pun selamat di ijbakabulkan dengan pasangannya. Kak Rosmaini namanya, aku panggil k.ni je.. umur 26,hehehe, siap bagitahu lagi tu. Majlis kahwinnya nak cakap meriah sangat tu tak adalah, ala kadar je. Sesuai dengan kemampuan kitaorang. Ni gambar diaorang.



30 November 2009

Aku selamat sampai ke sini balik setelah berehat untuk sekian lama di kampung. Kejap je aku cuti, sedih-sedih gak, tapi nak buat macam mana. Aku ada banyak lagi tanggungjawab yang perlu diselesaikan. Malam sebelum bertolak tu kakak aku dengan abang ipar baru yang hantarka kat TESCO Kota Bharu. Masa dalam perjalanan k.Zety cakap rumah yang kitaorng nak disewa tu ada masalah, kitaorang dah mula gelabah dah coz fikir nak bermalam kat mana nanti.


1 December 2009

Hari pertama aku mula menjalani praktikal. Aku praktikal kat Putrajaya, Presint 2, Kastam Diraja Malaysia, Bahagian Uniy Perhubungan Awam (UPA). Masa ni aku tak buat apa-apa pun, duduk je kat library. Sampailah aku tetidur sebelum balik, xyah ceritalah, malu wei.

2 December 2009


Ha... hari ni lah aku baru nak update aku punya blog. Hari ni aku tak buat apa-apa lagi. Melangut lagi lah jawabnya. Tapi, aku dapat search internet, sekurang-kurangnya, aku taklah boring sangat. erm, agi ni aku tak ada apa cerita lagi, sebab awal lagi, nak cakap ada kerja yang kena buat tu memang tak ada, kira tak menarik sangat ceritanya.

No comments: