Friday, October 17, 2008

MACAM-MACAM DA...

Assalamualaikum,,,
Inilah baju rasmi course aku,,,mengelip2 gitu. Macam nak nasyid pula kan? Masa ni aku dah tahun 2 dah. Uniform untuk outdoor lain pula colornya. Sebulan dua kali pakai. Walaupun malu nak pakai coz ramai yang tanya ada performnce apa2 ke, aku mengiyakanlah,, cakap ada pertandigan nasyid..hehehe. Ada yang cakap group Digi Bersamamu 2... bersamamu, bersama walau kemana jua,, lautan dalam kuredah, gunung tnggi bukan pemisah antara kita,,, bersamamu,, sejak sentuhan pertama..(ish, smpat nyanyi lak) .ppehal aku ok je... nohalnyer...

Dah lama aku nak buat blog sendri sebenarnya tapi tak berkesempatan...bukan bz tp buat2 bz..hehehe...

Okla,,,aku nak citer skit mengenai aktiviti aku sekarang ni.. aku student communication major in journalism, lecturer aku pesan jangan terlalu asyik dengan raya, coz kena publish 1 edition newspaper, sesambil raya kena cri news juga, 1 untuk publish 2 lagi untuk subject lain tapi raya punya pasal, aku lupa pasal semua 2.. smpailah aku kat hostel balik, kawan2 tanya aku dah dapat news ke belum? aku cam mamai lagi, pastu dia tnya pula tajuk rencana aku, objectivity, prepare untuk presentation, n banyak lagi lah,, aku senyum je,,, diorang ingatkan aku dah siap. Geleng pun x angguk pun x. Macam baby baru lahir, xtau apa. aku blur semua 2, lepas tu aku cakaplah aku x sediakan apa2 lagi sedangkan aku memang xtau sampai banyak 2 kena buat .hehehe... nak tau kenapa?

Coz aku selalu tuang claz, bila orang gtau aku x take note pun,, hehehe.. sekarangg ni aku dah pun selesai buat 2 n 3 kerja, tp banyak lagi yang x selesai. K lah aku chow dulu.. nnt aku smbung lain kali,wassalam.

No comments: